Скандал у Польщі: Політики та зірки вакцинувалися поза чергою

Підліток помер уві сні після щеплення вакциною Pfizer

У США 13-річний підліток помер уві сні через кілька днів після другого щеплення проти коронавірусу вакциною Pfizer. Про це повідомляє видання Newsweek.

За словами фахівця зі зв’язків з громадськістю цільової групи з вакцинації Сполучених Штатів Америки, в даний момент триває розслідування смерті 13-річного хлопчика, який помер через кілька днів після щеплення проти коронавірусу.

За інформацією журналістів, підлітка прищепили другою дозою вакцини 13 червня, а помер він 15 червня уві сні вдома.

При цьому підкреслюється, що після отримання другої дози вакцини у хлопчика спостерігалися поствакцинні синдроми на зразок болю в животі, високої температурм і втоми.

Читайте також:  Вакцинація проти туберкульозу захищає від COVID-19 - Bloomberg

Похорони Клайніка відбулися всього через три дні після того, як консультативний комітет CDC повідомив про «можливий зв’язок» між вакцинами Pfizer і Moderna від COVID-19 і ризиком міокардиту – запалення серця – у підлітків.

«Клінічні прояви міокардиту після вакцинації були виразними, найчастіше відбувалися протягом одного тижня після введення другої дози, з болем у грудях як найбільш частим проявом», – сказала голова консультативного комітету д-р Грейс Лі.

Читайте також:  Главу компанії Pfizer не пустили в Ізраїль - не мав щеплення

За даними Detroit Free Press, батькам Клайніка сказали, що попередній розтин показав, що серце Клайніка збільшилася в розмірах, коли він помер, але судмедексперт округу Сагіно не зміг підтвердити ці твердження.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *